Numer umowy o dofinansowanie:
RPPK.08.03.00-18-0052/22
Wartość projektu:
1 824 864,00 zł
Kwota dofinansowania:
1 520 720,00 zł
Program:
Europejski Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych
Okres realizacji:
01.10.2022 r. do: 30.11.2023 r.
Beneficjent:
Fundacja Rozwoju Społeczno – Gospodarczego „Inwencja”
Cel projektu:
Zwiększenie dostępności usług opiekuńczych i zdrowotnych
INFORMACJE O PROJEKCIE
O PROJEKCIE:
Projekt zakłada objęcie usługami opiekuńczymi osoby starsze, niesamodzielne w miejscu ich zamieszkania i usługami asystenckimi osób z niepełnosprawnościami
GRUPA 1
-Usługa opiekuńcza w miejscu zamieszkania
-Nowoczesne technologie w usługach opiekuńczych
GRUPA 2
-Usługa asystencka dla osób z niepełnosprawnościami
Projekt w liczbach:
- 80 osób niesamodzielnych
- 40 osób niepełnosprawnych
- 120 uczestników
- 80 opasek telemetrycznych monitorujących parametry życiowe z funkcją S.O.S.
- monitoring funkcji życiowych 24h/dobę
- opieka w wymiarze 376h/uczestnika z grupy 1 przez okres 5 miesięcy
- usługa asystencka w wymierze 211h/uczestnika z grupy 2 przez okres 5 miesiecy
- w przypadku, gdy dochód Uczestnika Projektu przekracza 150% właściwego kryterium dochodowego obowiązuje go częściowa odpłatność za usługi w wysokości jedynie 5% ich wartości
Zakres świadczonych usług opiekuńczych obejmuje w szczególności:
GRUPA 1:
- pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych
- opieka higieniczną
- pielęgnację zaleconą przez lekarza
- zapewnienie kontaktów z otoczeniem
- monitoring funkcji życiowych przy użyciu opasek telemetrycznych
GRUPA 2 :
- zakres usług asystenta obejmuje w szczególności wsparcie osób z niepełnosprawnościami i w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnego do aktywnego funkcjonowania społecznego.
- Wsparcie w przemieszczaniu się(m.in. do lekarza, szkoły, pracy)
- Usługa asystenta może obejmować opiekę higieniczną oraz pomoc w czynnościach fizjologicznych
CEL:
Zwiększenie dostępności usług opiekuńczych.
GRUPA DOCELOWA:
Grupę docelową stanowi 120 osób niesamodzielnych i osób niepełnosprawnych spełniających warunki:
- mieszkańcy terenu miasta Rzeszowa i powiatu rzeszowskiego
- osoby niesamodzielne – chore, wymagające opieki
- osoby niepełnosprawne
REKRUTACJA:
Rekrutacja ma charakter otwarty oraz prowadzona jest zgodnie z opracowanym Regulaminem rekrutacji dostępnym w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej Biura Projektu, oraz odbywa się w następujący sposób:
- Przyjmowanie zgłoszeń do projektu:
- Kandydat wypełnia dokumenty rekrutacyjne dostępne na Stronie Internetowej lub w Biurze Projektu
- Kandydat może przesłać mailem skanu wypełnionych dokumentów – z koniecznością późniejszego dostarczenia oryginałów dokumentów osobiście lub drogą pocztową
- Kandydat dostarcza podpisane dokumenty w oryginale do Biura Projektu
- Formalna weryfikacja kandydatów i podjęcie decyzji o kwalifikacji (ocena złożonych dokumentów rekrutacyjnych: spełnienie kryteriów formalnych i premiujących).
Przyjęcie do projektu odbywa się na zasadzie list rankingowych
Regulamin przewiduje możliwość rekrutacji uzupełniającej na podstawie list rankingowych i rezerwowych.
Rekrutacja prowadzona będzie w sposób ciągły, aż do uzyskania liczby 120 uczestników projektu do 30.11.2023 r.
DOKUMENTY REKRUTACYJNE
Regulamin samoDZIELNI – AKTUALNY
Regulamin projektu samoDZIELNI
Zał nr. 1 do Regulaminu Rekrutacyjnego – Formularz Rekrutacyjny
Zał. nr 2 do Regulaminu Rekrutacyjnego – Deklaracja uczestnictwa w projekcie
Zał. nr 3 do Regulaminu Rekrutacyjnego – Zgoda opiekuna prawnego na uczestnictwo w Projekcie
Zał. nr. 2 do Formularza Rekrutacyjnego – Oświadczenie o dochodach
AKTUALNOŚCI
24.04.2023 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że II nabór rekrutacji do Projektu „samoDZIELNI” rozpocznie się dnia 15.05.2023 r. i będzie trwał do 26.05.2023 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania powyżej) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145 B, 36-072 Świlcza – w poniedziałki g. 14:00 – 18:00, oraz wtorek – piątek g. 7:30 – 11:30.
Następujące drogi i formy dostarczenia dokumentów:
1. Osobiste stawiennictwo w Biurze Projektu – z obowiązkiem umówienie się z co najmniej 24h wyprzedzeniem na konkretny dzień oraz konkretną godzinę wizyty (pozwoli to Państwu uniknąć kolejek, gromadzenia się na zewnątrz budynku – do Biura Projektu osoby przyjmowane są pojedynczo).
UWAGA! osoby nieumówione mają możliwość wyłącznie pozostawienia dokumentów bez możliwości ich skonsultowania z Pracownikiem Biura Projektu.
Umawianie wizyt możliwe za pomocą:
• infolinii: 663 155 533
• e-mail: etyskieiwcz@fundacjainwencja.pl
2. Pocztowo na adres Biura Projektu: Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – decyduje data wpływu do Biura Projektu.
3. W razie braku możliwości osobistego stawiennictwa oraz nadania pocztą prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji na infolinie Biura Projektu: 663 155 533 lub e-mail: etyskiewicz@fundacjainwencja.pl
NA KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH składa się z:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Zał. 1 do Regulaminu: Formularz rekrutacyjny
Zał. 1 do Formularza: Oświadczenie o doświadczaniu wielokrotnego wykluczenia (jeśli dotyczy)
Zał. 2 do Formularza: Oświadczenie o dochodach (jeśli dotyczy)
Do pobrania w zakładce: DOKUMENTY REKRUTACYJNE
27.02.2023 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że I nabór rekrutacji do Projektu „samoDZIELNI” rozpocznie się dnia 20.03.2023 r. i będzie trwał do 31.03.2023 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania powyżej) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145 B, 36-072 Świlcza – w poniedziałki g. 14:00 – 18:00, oraz wtorek – piątek g. 7:30 – 11:30.
Następujące drogi i formy dostarczenia dokumentów:
1. Osobiste stawiennictwo w Biurze Projektu – z obowiązkiem umówienie się z co najmniej 24h wyprzedzeniem na konkretny dzień oraz konkretną godzinę wizyty (pozwoli to Państwu uniknąć kolejek, gromadzenia się na zewnątrz budynku – do Biura Projektu osoby przyjmowane są pojedynczo).
UWAGA! osoby nieumówione mają możliwość wyłącznie pozostawienia dokumentów bez możliwości ich skonsultowania z Pracownikiem Biura Projektu.
Umawianie wizyt możliwe za pomocą:
• infolinii: 663 155 533
• e-mail: etyskieiwcz@fundacjainwencja.pl
2. Pocztowo na adres Biura Projektu: Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – decyduje data wpływu do Biura Projektu.
3. W razie braku możliwości osobistego stawiennictwa oraz nadania pocztą prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji na infolinie Biura Projektu: 663 155 533 lub e-mail: etyskiewicz@fundacjainwencja.pl
NA KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH składa się z:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Zał. 1 do Regulaminu: Formularz rekrutacyjny
Zał. 1 do Formularza: Oświadczenie o doświadczaniu wielokrotnego wykluczenia (jeśli dotyczy)
Zał. 2 do Formularza: Oświadczenie o dochodach (jeśli dotyczy)
Do pobrania w zakładce: DOKUMENTY REKRUTACYJNE
LISTY RANKINGOWE
WRZESIEŃ AKTUALIZACJA LISTY RANKINGOWEJ
1. GRUPA 1 – USŁUGI OPIEKUŃCZE
samoDZIELNI AKTUALIZACJA LISTY OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH
2. GRUPA 2 – ASYSTENT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
samoDZIELNI AKTUALIZACJA LISTY OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH
CZERWIEC NABÓR II
1. GRUPA 1 – USŁUGI OPIEKUŃCZE
Lista osób zakwalifikowanych:
samoDZIELNI CZERWIEC 2023 ZAKWALIFIKOWANI
Lista rezerwowa:
samoDZIELNI CZERWIEC 2023 LISTA REZERWOWA
2. GRUPA 2 – ASYSTENT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Lista osób zakwalifikwanych:
samoDZIELNI CZERWIEC 2023 ZAKWALIFIKOWANI
Lista rezerwowa:
samoDZIELNI CZERWIEC 2023 LISTA REZERWOWA
KWIECIEŃ NABÓR I:
1. GRUPA 1 – USŁUGI OPIEKUŃCZE
Lista osób zakwalifikowanych:
samoDZIELNI kwiecień 2023 ZAKWALIFIKOWANI
Lista rezerwowa:
samoDZIELNI kwiecień 2023 LISTA REZERWOWA
2. GRUPA 2 – ASYSTENT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Lista osób zakwalifikwanych:
samoDZIELNI kwiecień 2023 ZAKWALIFIKOWANI
Lista rezerwowa:
samoDZIELNI kwiecień 2023 LISTA REZERWOWA
Lista osób zdyskwalifikowanych:
DANE KONTAKTOWE
Siedziba Biura Projektu ,,samoDZIELNI ” – Świlcza 145B, 36-072 Świlcza
- Nr kontaktowy: 663 155 533
- Email: etyskiewicz@fundacjainwencja.pl
W przypadku chęci skonsultowania dokumentacji rekrutacyjnej prosimy umawiać się telefonicznie / mailowo na indywidualne spotkania z Pracownikiem Biura Projektu.