09.09.20024 r
Szanowni Państwo,
informujemy, że II nabór rekrutacji do Projektu „OPIEKA BEZ BARIER” rozpocznie się dnia 30.09.2024 r. i będzie trwał do 11.10.2024 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania na stronie projektu www.opiekabezbarier.com ) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145 B, 36-072 Świlcza – w poniedziałki g. 14:00 – 18:00, oraz wtorek – piątek g. 7:30 – 11:30.
Następujące drogi i formy dostarczenia dokumentów:
- Osobiste stawiennictwo w Biurze Projektu –
(z obowiązkiem umówienie się z co najmniej 24h wyprzedzeniem na konkretny dzień oraz konkretną godzinę wizyty dla osób które potrzebują pomocy przy wypełnieniu formularza)
UWAGA! osoby nieumówione mają możliwość wyłącznie pozostawienia dokumentów bez możliwości ich skonsultowania z Pracownikiem Biura Projektu.
Umawianie wizyt możliwe za pomocą:
- infolinii: 663 155 533
- e-mail: biuroozrp@fundacjainwencja.pl
- Pocztowo na adres Biura Projektu: Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – decyduje data wpływu do Biura Projektu.
- W razie braku możliwości osobistego stawiennictwa oraz nadania pocztą prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji na infolinie Biura Projektu: 663 155 533 lub e-mail: biuroozrp@fundacjainwencja.pl
NA KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH składa się z:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Zał. 1 do Regulaminu: Formularz rekrutacyjny – dokument wymagany
Zał. 1 do Formularza: Klauzula RODO – dokument wymagany
Zał. 2 do Formularza: Oświadczenie o dochodach (jeśli dotyczy)
Zał. 3 do Formularza Zgoda opiekuna prawnego na uczestnictwo w Projekcie (jeśli dotyczy)
Zał. 4 do Formularza Oświadczenie o niekorzystaniu z tożsamych uslug – dokument wymagany
Informujemy, że w II naborze rekrutacyjnym zakwalifikowanych zostanie 20 osób na usługi opiekuńcze i 9 osób na usługi asystenckie.
11.06.2024
Szanowni Państwo,
informujemy, że I nabór rekrutacji do Projektu „OPIEKA BEZ BARIER” rozpocznie się dnia 17.06.2024 r. i będzie trwał do 28.06.2024 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania na stronie projektu www.opiekabezbarier.com ) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145 B, 36-072 Świlcza – w poniedziałki g. 14:00 – 18:00, oraz wtorek – piątek g. 7:30 – 11:30.
Następujące drogi i formy dostarczenia dokumentów:
- Osobiste stawiennictwo w Biurze Projektu –
(z obowiązkiem umówienie się z co najmniej 24h wyprzedzeniem na konkretny dzień oraz konkretną godzinę wizyty dla osób które potrzebują pomocy przy wypełnieniu formularza)
UWAGA! osoby nieumówione mają możliwość wyłącznie pozostawienia dokumentów bez możliwości ich skonsultowania z Pracownikiem Biura Projektu.
Umawianie wizyt możliwe za pomocą:
- infolinii: 663 155 533
- e-mail: biuroozrp@fundacjainwencja.pl
- Pocztowo na adres Biura Projektu: Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – decyduje data wpływu do Biura Projektu.
- W razie braku możliwości osobistego stawiennictwa oraz nadania pocztą prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji na infolinie Biura Projektu: 663 155 533 lub e-mail: biuroozrp@fundacjainwencja.pl
NA KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH składa się z:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Zał. 1 do Regulaminu: Formularz rekrutacyjny
Zał. 1 do Formularza: Klauzula RODO
Zał. 2 do Formularza: Oświadczenie o dochodach (jeśli dotyczy)
Zał. 3 do Formularza Zgoda opiekuna prawnego na uczestnictwo w Projekcie (jeśli dotyczy)
Zał. 4 do Formularza Oświadczenie o niekorzystaniu z tożsamych uslug