Numer umowy o dofinansowanie | RPPK.08.03.00-18-0026/20-00 |
Wartość projektu | 2 926 773,00 zł |
Kwota dofinansowania | 2 780 434,34 zł |
Program | Europejski Fundusz Społeczny, Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś. Priorytetowa VIII Integracja Społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych |
Okres realizacji | 01.07.2021 – 31.12.2022 |
Beneficjent | Fundacja Rozwoju Społeczno – Gospodarczego „INWENCJA” |
Cel projektu | Zwiększenie dostępności usług opiekuńczych. |
O PROJEKCIE:
Projekt zakłada objęcie usługami opiekuńczymi osoby niesamodzielne w miejscu ich zamieszkania w ramach dwóch zadań:
- Usługa opiekuńcza w miejscu zamieszkania
- Nowoczesne technologie w usługach opiekuńczych
Projekt w liczbach:
- 180 osób niesamodzielnych
- 100 uczestników w 2021r. oraz 80 uczestników w 2022r.
- 180 opasek telemetrycznych monitorujących parametry życiowe z funkcją S.O.S.
- monitoring funkcji życiowych 24h/dobę.
- min. 25 opiekunów/opiekunek
- opieka w wymiarze średnio 400h/uczestnika przez okres około 5 miesięcy
- w przypadku, gdy dochód Uczestnika Projektu przekracza 150% właściwego kryterium dochodowego obowiązuje go częściowa odpłatność za usługi w wysokości jedynie 5% ich wartości.
Zakres świadczonych usług opiekuńczych obejmuje w szczególności:
- pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych
- opiekę higieniczną
- pielęgnację zaleconą przez lekarza
- zapewnienie kontaktów z otoczeniem
- monitoring funkcji życiowych przy użyciu opasek telemetrycznych
CEL:
Zwiększenie dostępności usług opiekuńczych.
GRUPA DOCELOWA:
Grupę docelową stanowi 180 osób niesamodzielnych spełniających warunki:
- mieszkańcy terenu powiatów: mieleckiego, kolbuszowskiego, dębickiego, ropczycko – sędziszowskiego
- osoby niesamodzielne – chore, wymagające opieki
- osoby samotne – osoby samotnie gospodarujące, niepozostające w związku małżeńskim, nieposiadające zstępnych ani wstępnych /lub;
- osoby gospodarujące – osoby prowadzące jednoosobowe gospodarstwo domowe, gdy rodzina nie jest w stanie zapewnić takiej opieki mimo wykorzystywanych uprawnień, zasobów i możliwości /lub;
- osoby w rodzinie – gdy rodzina nie może z uzasadnionych przyczyn zapewnić takiej opieki, mimo wykorzystywanych uprawnień, zasobów i możliwości.
REKRUTACJA:
Rekrutacja ma charakter otwarty oraz prowadzona jest zgodnie z opracowanym Regulaminem rekrutacji dostępnym w Biurze Projektu oraz na stronie internetowej Biura Projektu, oraz odbywa się w następujący sposób:
- Przyjmowanie zgłoszeń do projektu:
- Kandydat wypełnia dokumenty rekrutacyjne dostępne na Stronie Internetowej lub w Biurze Projektu
- Kandydat może przesłać mailem skan wypełnionych dokumentów – z koniecznością późniejszego dostarczenia oryginałów dokumentów osobiście lub drogą pocztową
- Kandydat dostarcza podpisane dokumenty w oryginale do Biura Projektu.
DOKUMENTY REKRUTACYJNE:
- Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie
- Formularz Rekrutacyjny
- Oświadczenie o doświadczaniu wielokrotnego wykluczenia społecznego
- Oświadczenie o dochodach
- Zgoda rodzica opiekuna prawnego na uczestnictwo w Projekcie
- Formalna weryfikacja kandydatów i podjęcie decyzji o kwalifikacji (ocena złożonych dokumentów rekrutacyjnych: spełnienie kryteriów formalnych i premiujących).
Przyjęcie do projektu odbywa się na zasadzie miesięcznych list rankingowych tj. lista rankingowa utworzona ze zgłoszeń, które wpłynęły w danym miesiącu zostanie opublikowana w miesiącu kolejno następującym po miesiącu złożenia formularza.
Regulamin przewiduje możliwość rekrutacji uzupełniającej na podstawie list rankingowych i rezerwowych.
Rekrutacja prowadzona będzie w sposób ciągły, aż do uzyskania liczby 180 uczestników projektu do 31.12.2022r.
AKTUALNOŚCI:
06.05.2022 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że dnia 30.05.2022 r. rozpocznie się II nabór rekrutacji do Projektu „OPIEKA Z RĘKĄ NA PULSIE II” i będzie trwała do 10.06.2022 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania powyżej) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – w poniedziałek – piątek g. 8:00 – 16:00
lub
Cech Rzemiosł Różnych z siedzibą w Mielcu ul. Krótka 1, 39-300 Mielec
Pon: 14:00-18:00, wt-pt: 08:00 – 12:00
21.04.2022 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniu 2 maja br. nasze biuro będzie nieczynne.
07.03.2022 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że dnia 28.03.2022 r. rozpocznie się II nabór rekrutacji do Projektu „OPIEKA Z RĘKĄ NA PULSIE II” i będzie trwała do 08.04.2022 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania powyżej) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – w poniedziałek – piątek g. 8:00 – 16:00
lub
Cech Rzemiosł Różnych z siedzibą w Mielcu ul. Krótka 1, 39-300 Mielec
Pon: 14:00-18:00, wt-pt: 08:00 – 12:00
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo w związku z panującą pandemią COVID-19 oferujemy Państwu następujące drogi i formy dostarczenia dokumentów:
1. Osobiste stawiennictwo w Biurze Projektu – z obowiązkiem umówienie się z co najmniej 24h wyprzedzeniem na konkretny dzień oraz konkretną godzinę wizyty (pozwoli to Państwu uniknąć kolejek, gromadzenia się na zewnątrz budynku – do Biura Projektu osoby przyjmowane są pojedynczo, a z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne nie ma możliwości oczekiwania w środku budynku)
UWAGA! osoby nieumówione mają możliwość wyłącznie pozostawienia dokumentów bez możliwości ich skonsultowania z Pracownikiem Biura Projektu.
Umawianie wizyt możliwe za pomocą:
• infolinii: 691 322 180
• e-mail: opieka-mielec@fundacjainwencja.pl
2. Pocztowo pod adres Biura Głównego Projektu w Mielcu ul. Krótka 1, 39-300 Mielec (Budynek: Cechu Rzemiosł Różnych). Dopuszcza się również dostarczenie pod adres Świlcza 145B, 36-072 Świlcza
– decyduje data wpływu do Biura Projektu.
3. W razie braku możliwości osobistego stawiennictwa oraz nadania pocztą prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji na infolinie Biura Projektu: 691 322 180 lub e-mail: opieka-mielec@fundacjainwencja.pl
Zgodnie ze specyfiką projektu rekrutacja opiera się na miesięcznych listach rankingowych – oznacza to, że po każdym miesiącu kalendarzowym naboru rekrutacyjnego (liczy się data wpływu dokumentów rekrutacyjnych do Biura Projektu) publikowana będzie lista osób zakwalifikowanych do Projektu.
KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH składa się z:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Zał. 1 do Regulaminu: Formularz rekrutacyjny
Zał. 3 do Regulaminu: Zgoda opiekuna prawnego na uczestnictwo w projekcie
Zał. 1 do Formularza: Oświadczenie o doświadczaniu wielokrotnego wykluczenia (jeśli dotyczy) Zał. 2 do Formularza: Oświadczenie o dochodach (jeśli dotyczy)
21.01.2022 r.
Szanowni Państwo,
informujemy, że dnia 14.02.2022 r. rozpocznie się rekrutacja do Projektu „OPIEKA Z RĘKĄ NA PULSIE II” i będzie trwała do 25.02.2022 r.
Aby wziąć udział w rekrutacji należy uzupełnić i dostarczyć dokumenty rekrutacyjne (do pobrania powyżej) do Biura Projektu w godzinach jego pracy tj.:
Świlcza 145B, 36-072 Świlcza – w poniedziałek– piątek g. 8:00 – 16:00 lub
Cech Rzemiosł Różnych z siedzibą w Mielcu ul. Krótka 1, 39-300 Mielec
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo w związku z panującą pandemią COVID-19 oferujemy Państwu następujące drogi i formy dostarczenia dokumentów:
1. Osobiste stawiennictwo w Biurze Projektu – z obowiązkiem umówienie się z co najmniej 24h wyprzedzeniem na konkretny dzień oraz konkretną godzinę wizyty (pozwoli to Państwu uniknąć kolejek, gromadzenia się na zewnątrz budynku – do Biura Projektu osoby przyjmowane są pojedynczo, a z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne nie ma możliwości oczekiwania w środku budynku)
UWAGA! osoby nieumówione mają możliwość wyłącznie pozostawienia dokumentów bez możliwości ich skonsultowania z Pracownikiem Biura Projektu.
Umawianie wizyt możliwe za pomocą:
• infolinii: 691 322 180
• e-mail: opieka-mielec@fundacjainwencja.pl
2. Pocztowo pod adres Biura Głównego Projektu w Mielcu ul. Krótka 1, 39-300 Mielec (Budynek: Cechu Rzemiosł Różnych). Dopuszcza się również dostarczenie pod adres Świlcza 145B, 36-072 Świlcza
– decyduje data wpływu do Biura Projektu.
3. W razie braku możliwości osobistego stawiennictwa oraz nadania pocztą prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji na infolinie Biura Projektu: 691 322 180 lub e-mail: opieka-mielec@fundacjainwencja.pl
Zgodnie ze specyfiką projektu rekrutacja opiera się na miesięcznych listach rankingowych – oznacza to, że po każdym miesiącu kalendarzowym naboru rekrutacyjnego (liczy się data wpływu dokumentów rekrutacyjnych do Biura Projektu) publikowana będzie lista osób zakwalifikowanych do Projektu.
KOMPLET DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH składa się z:
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
Zał. 1 do Regulaminu: Formularz rekrutacyjny
Zał. 2 do Regulaminu: Deklaracja uczestnictwa w projekcie
Zał. 3 do Regulaminu: Zgoda opiekuna prawnego na uczestnictwo w projekcie
Zał. 1 do Formularza: Oświadczenie o doświadczaniu wielokrotnego wykluczenia (jeśli dotyczy)
Zał. 2 do Formularza: Oświadczenie o dochodach (jeśli dotyczy)
LISTY RANKINGOWE:
Marzec 2022 r. – zakwalifikowani
Marzec 2022 r. – zdyskwalifikowani
Kwiecień 2022 r. – zakwalifikowani
Kwiecień 2022 r. – zdyskwalifikowani
DANE KONTAKTOWE:
Biuro Projektu:
ul. Krótka 1, 39-300 Mielec
tel: 691 322 180, e-mail: opieka-mielec@fundacjainwencja.pl
Godziny pracy Biura Projektu:
pn. 14:00 – 18:00, wt. – pt. 08:00 – 12:00
~~~
POSTĘPOWANIE WYBORU WYKONAWCÓW:
Fundacja Rozwoju Społeczno-Gospodarczego INWENCJA zaprasza do składania ofert w odpowiedzi na zapytanie ofertowe: „Świadczenie usług opiekuńczych poprzez zapewnienie zaoferowanej liczby opiekunów w miejscu zamieszkania i/lub przebywania osoby niesamodzielnej” (nr postępowania: 02A/83/2022/OZRNPII) w związku z realizacją projektu pt.: „OPIEKA Z RĘKĄ NA PULSIE II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.
~~~
